köpe och köpe

pjuuuh! äntligen landat i soffan efter en lång dag. först jobb 7-14 men det blev i stället till 15.30, förflyttningsteknik stod på schemat. inte helt fel att kunna frågan är ju bara hur mkt man kommer komma ihåg när man väl står där? men all kunskap är bra kunskap, right? efter det hämtade daniel upp mig och vi for och åt snabbt på frasses. sedan på rusta och handla massa julpynt. adventsljusstakar, julgransbollar, ljus, julgransbelysning, julstjärna m.m. sedan vidare till obs ( jag kallar det fortfarande så) för att storhandla. nästa inköpet blev nog en back julmust.sedan hem och jag kunde ju inte vänta med att he upp allt julpynt så det åkte upp direkt. allt utom julgranen. myys! om jag hade orkat hade jag lagt upp bilder men har blivit himla lat på den fronten..sedan var det städning av kattlådan. tack och lov har hennes mage stabiliserat sig...jag säger inte mer än så. sedan en efterlängtad dusch och nu soffan, jag kommer förmodligen inte ta mig upp härifrån nå mer ikväll..hej på er!



Kommentarer
Postat av: Emma!

jag går in på design, sen "alternativt redigera din befintliga stilmall." sen kan du gå in på www.designadinblogg.se, där finns det jätte bra tips. för att det är väldigt svårt tycker jag ;)

2008-11-28 @ 10:13:08
URL: http://emsnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0