It´s all over now baby blue

4 november. tisdag. uppstigning till takidas poisoned alldeles för tidigt. riktigt trött och irriterad begav jag mig in på jobbet, fick där äran att vara handledare eftersom lotta var sjuk. och handledare är något av det värsta jag vet i de allra flesta fall och verkligen just den här gången. dagen innehöll även äran att blir ner kräkad och torka blod genom hela korridoren..men varför inte? sedan fick jag i alla fall sluta och bege mig i min egen lunk ner mot stadens gator och torg. Inne i affärerna höll dom på plocka fram julpynt och jag fick världens julstämmning. längtar riktigt mycket, kommer bli så mysigt ! men först så måste en och annan julgranskula inhandlas..mina enda inköp idag blev underkläder, inte helt fel.
sedan hämtade min älskade upp mig och vi begav oss hem för att äta delikatessen blodpudding med stekt bacon. mm!l
Ikväll kanske om vi får för våran hyresvärd så ska vi fara och kika på en kattunge..jag vill verkligen!! : )

dagens tips; vi köpte robert gustavssons dvd igår,lösvikt. sjukt rolig. jag bara älskar karln!

sättet ni gjorde det på kunde nog inte bli mer fel och sättet ni sedan försöker förfina det på är bara pinsamt. jag kommer aldrig kunna förstå hur man kan säga något sånt.


d, jag ser på dig och du är det vackraste jag vet. .v.


bob dylan - Its all over now baby blue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0