grattis älskling

onsdag, älsklingens födelsedag, 23 år . grattis grattis! har stökat på hela dagen med tårtor kakor och städat. lillkisse har hjälpt mig, åkt runt på dammsugaren, ätit upp överbliven grädde och bara varit allmänt gullig. skulle provsmaka kakan jag bakade igår. den var stenhård torr och äcklig så jag blev förbannad och snörde altihop.
I morse var jag in till stan en sväng, strömpilen för att köpa presenter sen blev det hem igen, förmodligen den kortaste shoppingturen i min historia. men hittade i alla fall några presenter. nu har jag just satt mig framför tvn, hade lagat mat, paj och gjort en god sallad till daniel skulle komma hem..men det visade sig att han är kvar i stan än. så jag blev sur för jag hade gjort mysigt och så men nu har det gått över haha :)
ikväll blir det som sagt lite kalas, finns massa tårta så det är bara att komma och äta!


Grattis älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0