fredag/lördag

fredagen var först jobb på viggen.sedan en cykeltur i snöyra hem och direkt till mormor för att käka ärtsoppa och kalvdans. snabbträffa lite släkt och sedan hem och duscha och så. sedan åkte vi med peter och robin (LMP haha) till berg och drack lite och tog de bara lungt. sen kom tord och hämtade oss och vi for hem till oss..sen kom björn, hanna och emma förbi och vi drack lite mer..sen tog vi oss ingen vart utan i stället for dom hem och vi gick och la oss. haha inte så värt kanske men men.. idag åt vi en smaskig frukost och tog oss en promenad. sedan en sväng till vännäs och runt. sen hemma igen. kvällen blir lugn för mig. jobb i morgon..har inte jobbat på sjukan på typ 9 dagar, haha så ska nog vara lite chaffis ikväll och så..får se. :)

jaja, inte så mkt mer att tillägga nu. haha
ha en bra kväll! pjuss

update 20.41
nyss kommit hem efter att skjutsat in daniel,pontus och viktor till stan. så mycket snö!!! i love it! även om jag inte kan påstå att jag är någon idol av att köra bil i snöoväder och oplogade vägar och sladda och sånt men efter att snurrat mig ut från marihem(som jag alltid gör när jag är där) så tog jag mig i min egna lilla takt hem i alla fall. tanken var egentligen att besöka en vän men han ville inte vara hemma när jag plingade på så nu sitter jag hemma framför dansbandskampen i stället. rolf lennartz och max rogers är ju inte då dåliga dom heller..(?)
men som sagt jobb i morgon. så i morgon väntar uppstigning 05:45 eller nåt så min kväll blir nog inte intressantare än så här..

och på tal om nåt helt annat nu så har jag insett hur otroligt beroende jag är av andra. specielt en. men jag vet inte om jag var särskilt självständig förut heller, har jag nog aldrig vart. en nu är nog värre i alla fall. att sitta ensam hemma så här är det värsta jag vet. dessutom är jag så fruktansvärt såld på dig så jag skulle kunna gå över lik tror jag. och ibland gör det mig fruktansvärt rädd. men nu ska vi inte bli för djupa så här en lördagkväll..jag älskar dig daniel.

hej hopp på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0