fredag- free


fredag and I´m free! smet hem från jobbet lite tidigare så jag hann med den tidigare bussen. dessutom tyckte jag att jag förtjänade det efter morgonens duschparty. bussresan gjorde mig dock bara sömnig och otaggad, jag som skulle behöva vara riktigt taggad. men nu efter en kopp kaffe och en lång dusch och med nymålade naglar så känner jag mig redo för kvällen. Tror nog ändå det inte blir så livat. först middag i penglund sedan fest i stan och så. blir nog bra i alla fall. :)

annars känns det som att helgen kommer bli rätt lugn om det nu inte blir utgång i morgon haha sen fira lite farsdag och så. myshelg.

och jag kan inte släppa det. besvikelsen är större än jag trodde.

puss på er!
( avstängd pga party) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0