bak och fram

onsdag. ledig idag sen så ska jag jobba på dagis tors,fre som tur är. jag grämer mig nå fruktansvärt över den där jävla karensdagen. behövre verkligen vartenda litet öre nu före jul och allt. men men..det brukar ju alltid ordna sig så. Idag så drog jag igång ett bak, dajmkaka och hallongrottor var tanken. dajmkakan blev supergod men om man nu kan misslyckas med hallongrottor så gjorde då jag det. dom som kokade i smör i sina små formar inne i ugnen..jag gjorde precis som de stod i receptet så frågan är ju vad som gick snett? men nån kanske offrar sig över dom också. min käraste fyller ju år nästa vecka så jag tänkte att det kunde va bra att ha nånting att bjuda på. sen har jag inte hunnit så mycket längre med min dag. Tänkte ta mig ut och gå en promenad. alltid nåt i alla fall. borde som sagt styra upp någon form av träning, är sugen på innebandy men känns som man ligger liiite efter där.. men får se, kanske ett gymkort i julklapp? vore ju inte fel. skulle va guld för ibland blir man lite läss på att bara sitta hemma på dagarna när man inte jobbar.. aja, nu ska jag bege mig ut innan de blir mörkt. tjo!


Dajmkakan,m-m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0