9 to 5

redan torsdag och jag kan inte påstå att jag fått mycket gjort den här veckan och ändå går det så himla fort! men det gör inget för mig, det här tråkiga vädret och mörka dagarna gör mig bara deppad. hörde dock rykten om snö i morgon? hoppas hoppas. gärna 2 meter.
Idag har jag jobbat på dagis, viggen i vännäs. 9-17.30 gullungarnas gullungar!
- med vad hetej du ejentlijen?
- elina
- kanina? jaha kanina!
hahaha raringar! ska va där i morgon också 9-16. perfekt. skulle inte alls ha något emot att jobba på dagis jämt, känns bara så otroligt jobbigt att måsta plugga..äckiga tanke.
efter jobbet tog jag in cykel och begav mig hemåt, gjorde är ärende åt lillebror och sedan hem. hade som i morse klätt mig som om det vore 25 minus så var sjöblöt när jag kom hem. så in i duschen sen kom daniel hem och vi beställde varsin rulle från blå, himla gott som vanligt! sedan sprang jag över till mormor och hämtade nyabakta bullar så ikväll blir det mjölk och bullar! mums!
fredag i morgon, har inte en enda tanke på vad som ska göras men det känns rätt skönt. kanske chaffis, eller bara tare lungt se idolerna eller nåt annat coolt. men som sagt..vi får se :)

ha en skön kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0