- 17

torsdag, snart helg igen, jag förstår inte var tiden tar vägen. men känner ingen sorg för det.
Igår var det ju som sagt kalas, vi proppade våra magar fulla med sliskigheter och hade det bra. Pappa hade med sig sin hund hit och lillkissen vart inte alls så stormförtjust. men det gick bra ändå..
Idag blev jag väckt 8.00 bara för att jag hade planerat sovmorgon till minst 11.00..frågan var om jag ville jobba på dagis idag och visst ville jag det, men när jag kollade på termometern som visade - 17 och mitt enda färdmedel var cykel ändrade jag mig plötsligt. lite skamligt att tacka nej sådär men sängen var så otroligt skön och jag hade ju faktiskt planer för dagen.. ska åka in till stan idag igen, gå en sväng och kika ut julklappar tänkte jag eftersom jag inte har pengar så jag kan köpa dom. sen promenera upp till farmor och farfar och käka där. sen kommer ju sandra hem idag, och jag har bestämt mig för att göra allt jag kan för att övertala henne att flytta hem igen.
nu ska jag ta och kladda på lite nagellack och göra mig i ordning..
fånga dagen! tjo


DW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0