yesterday och igår

underbara helg. jag älskar att vara ledig på helgerna! Igår var jag på stan en sväng med simon och simon. tanken var att hitta julklappar men jag gick mest runt vilsen och bakis. men men. Sedan hemåt, gjorde en varm macka till middag.
Senare kom sandra och pontus. det blev en repris på igår, till en början iaf. vi drack renköttsvin och såg sunes jul. Lillebror och jocke kikade förbi. Sedan kom Robin, Christian och Alexander. Sedan kom mäts och skjutsade oss till marias. jag hade hur kul som helst. men som sagt, det som händer där stannar där. men spelautomaten som gav oss gratis ooze, återseenden, " gunillas jänta ", senapen, och massa mer. en riktigt lyckad kväll var det iaf.
Idag, en aning slitet igen..vi låg i sängen till klockan två typ.hur skönt som helst. Sett på Hogan knows best, jag älskar programmet!
Ikväll ska vi till stan, käka tacobuffé tror jag och sen bio. Vi hade i alla fall tur med vädret igen. blir nog bra. myshelg!


                                        
                                            pontus dala jocke         sandra       christian         robin                   dala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0