pessimisten

onsdag. ska snart iväg och jobba. inte de minsta sugen men får i alla fall ha bilen. puss!
håller på koka mig ett ägg, allt annat äcklar mig just nu. kommer säkert åka på magsjuka nu när förkylningen äntligen börjar bli bra..igår trodde jag skulle bli sjuk igen. vaknade vid 10.00 sen tog jag en promenad och duschade sen sov jag 2,5 timmar till. ändå kunde jag somna sen när vi gick och la oss. men känns ändå piggare nu så de behövdes kanske..
och det här jävla nyår. jag vill bara sitta hemma och titta på raketer känns de som. allt som kan gå fel har gjort de ungefär.
jag har lagt ned mitt engagemang nu så får väl se vad det blir. dessutom har jag inte ett öre att lägga ut på detta firande ändå så just nu är jag ganska pessimist.
julen då..det blir nog penglund och strand och sen fira hos pappa dagen efter. Även om jag känner mig som en svikare så känns de bra så. har dock inte köpt en enda julklapp än men de brukar ju lösa sig.
näe, nog med detta..

olé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0