underbara tisdag

jahaja..ska försöka få ihop ett litet inlägg här om min underbara tisdag. den började iaf bra med en äggmacka till frukost. sedan begav jag mig in till stan med hopp om att hitta alla julklappar jag tänkt ut och låta frissan styra upp frillan till nåt bättre..inget av de lyckades särskilt bra. Frisyren ser ut som en 7 årings. så på måndag blir det återbesök fast hos en annan frisör. ( jag är för feg för att gå tillbaka och klaga.) Sedan så hade jag sen ungefär en månad tilbaka planerat att köpa skor. Det blev två stycken som jag var riktigt nöjd med tills jag kom hem, så i morgon ska jag byta båda två. men köpte i alla fall ett par till daniel som han vart nöjd med så det var ju bra. och när det gäller julklappar så blev det två stycken. det är ju en början iaf. Sedan hämtade daniel upp mig och vi svängde förbi mamma och hämtade upp lite soppa, mums! sedan hem och käka och snabbt iväg igen. En snabbis förbi daniels bror mattias. sedan hem och sedan till pappa och biggan, fick lite saker som hon köpt åt oss på ikea. småsaker bara men ändå. Fick även en skål med julskum som jag sitter och trycker i mig nu efter ett glädjebesked från vågen. inte fel. borde väl egentligen inte fira med godis då men..
Tanken var ikväll egentligen att besöka simon, men med min snoriga hjärna och lata kropp så orkade jag inte utan sprar det nog till helgen. det är i alla fall hög tid att ses!  jaja, nu ska jag mysa med min älskling en stund och sedan sova och upp tidigt och jobba i morgon.

du var den som gick bredvid när jag gick gatan fram.
olé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0