sjukt

jag förstår inte vad som hänt med mitt immunförsvar? det måste vara nere på minusnivå. så fort ordet förkylning nämns så drabbas jag. feber lördag söndag, piggare idag men låter som en gammal alkis på rösten och snorar. nässprayen tog slut i morrse och jag trodde jag skulle sluta andas och aldrig mer vakna. pallrade mig i alla fall till konsum och köpte halstabletter. Men lite nytta har jag iaf gjort idag.dammsugit och tvättat. riktigt tråkigt men gjort är det i alla fall.
Igår skulle jag jobbat men hör och häpna; ännu en karensdag. jag orkar inte ens gräma mig. jag börjar bli van med att få en 1000 lapp mindre varje månad så..i alla fall så pallrade jag mig ut en sväng på skyltsöndagen. på kvällen såg vi film sen kröp vi ner i sängen och jag somnade som en stock. som tur är är jag ledig idag och i morgon så hoppas jag kan jobba onsdag..har även tänkt mig ner på stan för att inhandla julklappar och lite saker till mig själv. Resten av dagen och kvällen blir nog bara lugn, men nu väntar tvätten på att hängas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0