riffet

åå hej och håå. en mycket sliten morgon måste jag säga. Igår bkev det först lite drickning här hemma. sandra och pontus kom hit. vi satt och såg på idol och förtärde alkohol. Sedan kom min käre bror och hämtade oss och körde oss till stan. olles och riff raff ruff var tanken. tyvär kom sig sandra inte in och kvällen blev inte som de var tänkt men. Sedan träffade jag pillen, vi röjde och hade kul iaf! riktigt skoj att träffas.
Idag har jag ångest över att kortet åkte in med på krogen och skenade i drinkinköp. fy för mig. jag ska ju och shoppa julklappar idag..jag kommer nog kanske på nåt. haha sen så skämms jag. usch usch. vill bara glömma det och låtsas som inget hänt. så nu gör jag det.
Sitter och lyssnar på bruce, han är mannen myten legenden! oj så bra. thunder road. aah :)

gör mig stolt, bara nån gång?

olé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0