pepparkaka

måndag och vilken jävlig en. trött som en djur efter att jag legat och snurrat halva natten. sedan världens rörigaste dag på jobbet ungefär. men min buffert har nu understigit 10 och jag är nöjd.
Har just avslutat mitt pepparkaksbak. drog på carola på högsta vol och på med ugnen. har verkligen julstämmning nu! När daniel kommer hem ska vi kanske fara och hämta julgranen. mys mys mys!
I morgon är det jobb, sedan ska jag ner på stan och handla julklappar och efter det kusinmiddag på tc. great! jag hoppas bara mina pengar rullat in på mitt konto för just nu har jag 23 kronor. gah!
alba är min sköning, hon ba myyyys. snart snart snart jul.

go kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0