page

Måndag, ledig idag. i morgon också. sen jobb tre kvällar-blä. Idag har jag i alla fall hunnit med en del. Var till frissan och rättade till misstaget från förra veckan. Så samanlagt nu har jag typ klippt bort 2 decimeter. idag provade jag med page. nöjdare den här gången i alla fall. Sedan for jag en sväng på ica och handlade. Efter det blev det banken för att styra upp nytt kontokort, mitt har gett upp så nu är jag utan några dagar.naket! sedan hem och till mormor för att lämna tillbaka bilen. och tur som jag hade så bjöd hon på kornmjölsgröt, favorit. Sedan tog jag mig en promenad.
När jag kom hem upptäckte jag att vår söta kissemissa vält ut den störta blomma med kruka och allt som vi äger. Över en stol med våra kläder. bra jobbat ändå. så dammsugaren åkte fram vilket ändå behövdes så jag städade och putsade lite, tvättat också.
Igår var vi och åt tacobuffé med sandra och pontus. Sedan var vi på bio och såg Vi hade i alla fall tur med vädret igen. jag tyckte den var hur rolig som helst. men vet inte om det var för att jag var så himla trött eller, men jag skrattade nog mest av alla där inne i alla fall.
Nu ska jag tvätta lite mera och så. Kvällen blir nog bara lugn..
lady gaga - pokerface
Bruce springsteen - thunder road



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

de blev skitsnyggt med håret!

Postat av: sandra erricsin

du är så vacker kvinna, du är skiner som gärdestads sol på den hägsta dal! ;D

2008-12-09 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0