mitt i veckan

onsdag mitt i veckan. en kväll och en temadag kvar innan det är helg. första gången på länge jag jobbar femdagars vecka. haha idag har jag även hunnit med en storhandling på maxi, städat och tvättat. Pappa och biggan kom hit med lite tårta och julgodis som vi mumsat på. Våran kissemiss visade även sitt revir med att smyga fram och pussa tjabo(hunden som är 20 gånger större än henne) på nosen. sjukt gulligt.
Har nu också fått upp våran julgran. jag lovar den är det fulaste som finns i granväg. tänker inte ens lägga upp en bild på den utan kom och beskåda eländet. men mysigt är det i alla fall.
Igår inhandlade jag nästan alla julklappar. 3 stycken kvar, känns mycket bra. Sedan var jag också på tc och åt med moster, camilla och frida(kusiner). mycket gott.
1 vecka till julafton.

hejs

Kommentarer
Postat av: mickis

hahaha ååh men tjabo! mannen i mitt liv

2008-12-18 @ 01:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0