min torsdag

torsdag, en bra torsdag. jobb först sedan var min tanke att åka buss hem. vilket jag verkligen fick ångra. vad har hänt med ´bussarna?! 34 kronor för att sätta sig på en fuktig, full, seg buss. Sedan på vasaplan kliver en kärring på och sätter sig i mitt knä ungefär. man får typ ett halft säte. fiiint. sen är man hemma 1 ½ timme efter man slutat. det är  ju knappast värt de. jag önskar mig en bil i julklapp.
När jag kom hem sprang jag in på konsum och köpte lite mat. hem och laga skav och mos. Men middagen blev till matlåda och vi for till penglund och åt hemagjorda kroppkakor i stället, mumma!
Efter det for vi en sväng till Sara Tomas Alvin och Nova och drack kaffe och så. :)
och nu är vi hemma. jag har nyss duschat och älsklingen har just tagit ut julskinkan ur ugnen, stämmning. mmm!
julen kommer nog firas i penglund och strand. sen juldagen sunnanå.
Nyår är ännu en gåta men blir nog ingen resa i alla fall. men man vet ju aldrig. jag tror nog det löser sig hur de än blir.

Fredag i morgon och helg.( ledig!!!) jag jag vill fara ut. frågan är ju om jag får med mig någon? :)

olé

Kommentarer
Postat av: mickis

haha de blir dyrare nu när du blivit gammhagga ;)

2008-12-06 @ 11:04:10
URL: http://mikaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0