luciavaka

gårdagskvällen blev nåt jag inte alls väntat mig. först jobb till 21.30 sen var tanken hem och sova ungefär. I stället ringer suus och pat. jag taggar till och det blir utgång,olles. vi glömmer allt groll och har riktigt jäkla skoj! mycket folk, mycket trevligt sedan blev det en promenad och sedan resa hemåt. kändes riktigt bra. och jag vet vad du tycker och förstår de. jag tar ingen i försvar men jag kan inte heller vara den som inte ska kunna förlåta. ja jag vet inte.
Idag är det lördag. en aning sliten men efter ett glas cola på g igen. Ska ragga mig skjuts till vännäs för att inhandla saker till kvällen. daniel har jag som inte umgåts med på 4 dagar nu känns det som, han klev upp 05.00 för att åka till umeå och ploga i morse. mycket kul, inte.
här kommer lite bilder från igår..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0