jul m.m.

nu tillbaka efter att legat på latsidan med min blogg. delvis pga att vår dator inte ville vara med längre men nu ska robin laga den åt oss. senaste veckan har man hunnit med ungefär vad jag gjort på månader annars. men det har varit himla kul ändå. bilder och annat kommer sen. julen firades i alla fall först i penglund sen strand. juldagen hos pappa. och fick massor med bra julklappar. annandagen blev det skoter och grillning och kvällen var det fest och corona. lördag carolina miskovsky på hotellet. och söndag bara slitsamt. Igår var tanken att åka till stan och shoppa men så galet med folk. fick med mig lite smink från make up store annars inte mkt.
Nyår i morgon. vi bokade stuga/lägenhet och allt i tärna igår men snabba ryck så blev det ändrat igen så nu ska vi vara hos sara och tomas, det blir nog himla skoj! : )
det var lite uppdatering, nu ska jag hem och laga middag. sandra och pontus kommer över. sen njuta av ledighet. UNDERBART!

god fortsättning!

22.21
Nu är äntligen vår dator lagad, tack för det!
Middagen, tacos med sandra och pontus var inte dum. mycket god och mycket mätt blev man. jag fick för mig att följa med mamma min ut i skidspåret. grejjen var bara den att jag inte stått på skidor på typ ett år och inte tränat ett smack på ett hakvår. jag trodde jag skulle dö. så sjukt jobbigt, kondisen var helt obefintlig! det är nästan sorgligt..men lite motion fick jag och nu står skidorna här utanför så det är bara att ta tag i det.
När jag kom hem hade dala, sandra och pontus hyrt film och köpt godis. Björn gustavssons, helt okej!
nu laddar vi bara inför i morgon, champangefrukost m.m.
och just ja, tillökning i familjen. Alba har fått hit sin lillasyster, hon har ännu inget namn men söt är hon. mörk med lite gula fläckar. alba älskar henne och just nu ligger dom på en puff och myser.

och snart är året slut. det är alltid både och, men alltid skönt med ett nytt på nått vis. och självklart så tror jag stenhårt på 2009.
GÖTT NYTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0