Fredag

Fredag, äntligen fredag! sista kvällen att jobba och sen är det helg. I morgon är det först födelsedagsmiddag hos pappa och biggan. Sedan glöggparty här hos oss. kommer bli kanon!
Nu på morgonen har jag varit duktigt och städat, i alla fall dammsugit. och som vanligt rensat den förbannade kattlådan. en vacker dag ska våran katt också få skita ute som alla andra katter.
På tal om det så har jag eller vi börjat kolla lite på lägenheter. det går inte att bo med denna toalett, funderar om det är därför jag är sjuk så ofta och därför det kliar på hela kroppen. I så fall så tror jag inte alls det är så nyttigt... så om någon vet av en fin 2:a nån stanns så säg bara till.
snart är det dags förr bussåk igen, igårkväll fick jag faktiskt åka gratis så de vare väl värt antar ja. Innan de ska jag köpa mig en snusdosa. har börjat om med det där igen. inte alls så värt men gott äre ju.
Har en känsla av att det vankas lussekatter på jobbet idag också, mums!

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0