fräs

just idag är inte alls en bra dag. jag ångrar att jag for på jobbet. landstinget kommer väl helst skicka mig en räkning på allt snytpapper. fyyyy vad jag hatar att vara förkyld. sliten som jag vet inte vad traskade jag ner på stan i kallregnet. Lämnade tillbaka skorna jag köpte igår och valde ett par nya. Gick och satte mig och väntade på att få komma hem.daniel hämtade upp mig blöt, läss, illamående och grinig. Väl hemma gjorde han middag åt mig jag tog en dusch och gick sedan och la mig och sov en stund och nu känns det faktisk bättre. Nu är det jag alba och tvn.
det var nog allt från en själömkande jag idag. haha hoppas på bättre humör och hälotillstånd i morgon!

olé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0