fairytale

fredag fredag sjukaste fredag. Hade sett framemot en lugn och skön temadag i olofsfors med julbord och nått annat än sjukan. och visst fick jag det. det var bara det att efteråt var jag tvungen att buffra till 21.30 så det blev 14 timmars arbetsdag och 15 mil buss idag. men jag har ingen buffert kvar så nån stanns var det väl värt det. men fy fan så jag är läss. och när jag sätter mig på bussen för att få åka hem kliver en bunt höga bokmalar på och tänder alla lampor dom kommer åt. men i stället för att tycka synd om mig själv skrattade jag. och nu återstår bara måndag och tisdag att jobba sen 12 dagars ledighet! wonderful. Nu sitter jag i soffan, dricker oboy och lyssnar på min favoritjulsång, fairytale of new york. bäst bäst!
alba leker i granen fast hon inte får men jag orkar inte tjata fast jag borde lära henne hyffs. haha nu ska jag fara och hämta daniel i pengfors sen sova, oj va jag ska sova i morgonbitti. Efter det ska jag med pat och suus till stan en sväng sedan blir de party all night long. Anton fyller 20 på söndag så! :) det blir nog kul.
men nu iväg. ha en bra helg, pjuss

och det är han, bara han. +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0