20årsfest

snart har även denna helg gjort sitt. En mycket trevlig helg. fredagkväll jobbade jag ju som sagt. Sen igår åkte jag sussi och patricia in till stan för att köpa saker inför kvällen. Antons 20 års fest. Vi började på maxi, sjukt mkt folk och det kunde man kanske räknat ut innan men vi tänkte inte så långt. men efter att vi hittat de vi skulle ha begav vi oss till city. ännu mera folk. vi vart läss rätt fort och stressade som galna för att komma hem någon gång. innan vi for hem hann vi slänga i oss varsit maxmål.
Hemma så kom sandra och pontus hit och de åt med oss och vi drog som vanligt fest. Sedan begav vi oss upp i Högås bygdegård. Anton fick presenter av oss, björn gustavssons dvd och långkalsonger. vi hade dessutom lagt ned tid på rim till de båda. Sedan blev det fest all night long. hur trevligt som helst. sedan började jag och daniel vandra mot penglund tills hans snälla mamma kom och hämtade oss och vi sov i penglund som på den gamla goda tiden. haha
Idag har jag varit duktig och varit på "julfest" i strand. Träffat kusin som är hemkommen från lund och även annan släkt och människor, sett luciatåg och fått mera julstämmning.
Nu hemma och landat i soffan, daniel lagar middag och jag känner bara lugnet. ska slå in julklappar sen och se film med sandra och pontus.

jobb i morgon, näst sista dagen. yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0