13 dagar kvar

11 december. 13 dagar till julafton. jag längtar och hoppas bara den kommer bli så bra som jag tror den kommer bli. Det som dock känns lite jobbigt är allt flängande och farande men det blir nog bra ändå. och på måndag ska jag utmana stan i julklappsshopping. inte min starka sida men nu måste de göras.
Och jag har fått nått fel i örat. Daniel har det också. det som knastrar/ rinner.. men omöjlig att få bort. provat alla medel. möjligt att det har nåt att göra med våra förkylningar eller så vårt äckliga badrum...(som jag skyller det mesta på)
Idag är det jobb igen. Igår hade jag turen att få ha bilen men idag är de buss som gäller. blä..om jag bara kunde få heltid så skulle jag köpa mig en liten skruttbil. men det verkar ju dröja..
Nu ska jag ta och laga mig nå frukost/lunch..får se vad som går att gräva fram.

olé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0